September 16, 2005

Johnny

Jag tyckte Johnny på Stationsvakt verkade deppig. Han kunde inte ens glädja sig åt att helgen var här utan såg redan måndagen i antågande. Visst, det där kan man ju känna igen. Hoppa över (tillbaka?) till den trevliga bloggen Stationsvakt och gör honom glad vetja.



(OBS. Nej, det här ska inte ses som något Quid pro qou bara för att han sa vänliga ord om Martin Klasch häromdagen. Det är ärlig omtanke. Vi ska vara snälla, även i cyberrymden)

UPPDATERING 1
Deppet börjar enligt uppgift släppa, men låt det inte hindra er från att besöka honom.

UPPDATERING 2
Jag tror vi kan blåsa faran över. Nu är han plötsligt "...glad som korvspad." Sluta vandra över till Stationsvakt NU. Han har redan så många besök:-)

UPPDATERING 3
Rapporter talar om att Johnny mår finfint och är pigg som en nötkärna. Det har också förekommit vissa klagomål då den enorma anstormningen av besökare från Martin Klasch till Stationsvakt fullkomligt brutit ner servrar och kablar i hela 08-området. Även Malmöområdet har märkligt nog drabbats och PCL har lämnats i ett internetvakuum. Tro mig - jag ville bara gott. Jag vädjar: för allas bästa, sluta att besöka Stationsvakt!